Remanda- Fuckad som blondiner GE kritik(Skit inte i mig för ja e tjej) LYSSNA!!!!!Fett jävla roligt att du dissar åt mitt holldu är 20 år gammal men ser ut som du är tolvdu blir fuckad som blondiner, rockad i porr-filmmina rader blåser bort dig som vindar från en stormvindSnackar massa skit om att bekkna massa kolasnackar massa skit om att va en äkta casanovaskriker ut dit namn typ som T-A-B-L-Lsluta spela gangster o spela not min vändina rader är passe och dina rim är lika knasmedans låtar som jag släpper får dig att brinna i extasdu tänder dina spliffar springer in på toaspyr som kuken rakt i munnen på en horagolar på pollare och snackar massa skitjag kommer in med stilen som får mig att lasta upp liksitter bakom datan leker tung på msndu borde veta bättre än att spela not min vändu måste vara bränd som tror att vi är jämnainget du säger kan få någon att bli skrämdadu lämar aldrig hjosläpper samma låtar som får lyssnare till magsårhur känns det här och nu att bli krossad av en kvinnamed ingen chans att vinna eller propps för att kunna rimmajag glimmar typ som ringar över alla mina fingrarknockar dig med shit som får tyngdviktare att vingladu kanske kan få hinnamed att lägga ner din stiljag dödar dig totalt men de kanske räcker med ditt hivvi har hört om dina brundar som du bazar över helgsamma jävla brudar som får betalt varige kvällsnälla sluta är du snällmr Johan ticki-tjci Tabelllika paralell som när du tar imot o svälg!Ge kritik på vad som jag behöver träna på och vad som tycks e bra..
för jag hänger inte fan inte med i din gettoslang.