Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) stiger upp,känner mig galen som en tuppmåste få i mig lite bärs på studsropar på farsan men han verkar däckadjag näckar och går in i köket,det får räckalängre än så,behöver jag itne gå för att få öl,det finns att tillgåjag öppnar en öl och känner halsen fyllas av glädjehela sverige dricker öl från Skåne till Gävlekroppen slutar skaka och jag sveper en tillfarsan vaknar upp och verkar vara pilskhan tar sig en shot vodka på momangensen morsan dog så har mitt blod vart kopplat till "slangen"vissa kallar mig SOC fall men det är feljag kanske hatar snuten men fan för erdricker upp min grogg och ger mig ut på stanska köpa lite cigg som jag kan röka idagdricker nästan varje dag och det känns brafolk tror man mår dåligt och det gör kanske jagmen jag gillar att supa och kommer inte slutaröker en cigg och röken börjar sprutaalkohol är som en drog för migjag kan inte sluta ,kan inte säga NEJpå stan glor folk när man går med en öl i handenkl 11 en tisdagsmorgon,men vad gör det mannen?snuten åker förbi och jag slänger ölen i en papperskorgfuck the polis säger jag och springer snabbt över stadens torgkommer hem och frågar farsan efter ciggvi röker en var och jag frågar om han kan fixa spliffhan häller upp en grogg och vi blandar med fantahan ger mig stryk ibland men jag älskar min farsatycker inte om hans rasistiska åsiktermen sånt säger han aldrig när han är så nyktervi öppnar en öl och jag ringer hit en vänhan vågar knappt komma hit för det som hände förra gångenvåran hund bet han och min pappa skrattahan sa att det va hans eget fel och blattarnasdet var såklart fel,men min kompis blev såradhan va helt blodig men sa till sin morsa att han bara blivit måladdricker nästan varje dag och det känns brafolk tror man mår dåligt och det gör kanske jagmen jag gillar att supa och kommer inte slutaröker en cigg och röken börjar sprutaalkohol är som en drog för migjag kan inte sluta ,kan inte säga NEJ