LiistiG - tvungen att skriva av mej lite. aah som ni såg i rubriken så har jag bara skrivit lite. hade ingenting att göra men jag blev ganska nöjd ändå.. men men kretik skulle uppskattas , pzDet var ett tag sen jag kicka på beat-jag har funderat på att köra med en nyare stil-en nyare stil som har tagit mej hit-Sätter mej ner och kladdar ner vad jag tycker-Om livet och min livsstil och alla jävla rycktenvem är det som vill att ryckten kommer ut igentligen?är någon om är avundsjuk i detta samhällemen när jag ser på dej ser jag värkligen hur du glänser-du har en kropp av diamanter och ögon av kristaller-jag har börjat trilla du får ta emot mej när jag faller-första gången jag såg dej känner jag hur hjärtat börjar slå-det var den dagen jag förstog att det va vi två-jag har tänkt endel på livets alla frågor-men jag har tappat taget och bara faller ner och gråter-jag har tänkt tillbaka från alla minnen som vi haft-från bardom till ungdom hämtar ja min kraft-för att fortsätta kampen om fred på denna jord-resan sluter inte lyckligt för de har tage slut på ord-jag tar nya tag och klättrar uppåt igen-min högsta önskan är att få bara vara din vänn-för utan dig i mina ögon kommer livet sakna mening-jag glömmer aldrig du och jag vi segla bort i medvind-jag skriver den här låten för att lätta mitt hjärta-för utan dig i närheten känner jag en smärta-du torkar bort en tår från kinden allt blir en lättnad-jag sluter min armar om dig allt känns som ett mättnad-en mättnad jag alltid hoppas kommer finnas-jag skriver en låt som får mej att minnas..