Okej här skulle det sökas efter nödrim då toddddd milfmamma: Räknas som ett nödrim, för milfmamma är inget ord. Det är blandat med en "förkortning från engelska eller ord från engelska" och svenska. Hittade bara ett i denna, men som sagt hur man sätter upp svenskan är visst lite svårt för dig. och mina rader är tunga och dina (är) som tandpetare - tror du ser det själv när man va liten cykla man normalt men du cykla fyrhjuling - okej hur fan cyckar man fyrhjulingar? Tror man kör dom om inte jag missminner mig. de ena är mig och de andra är rizzlan till spliffarna - Detta har jag inget med att göra med drugs and shits, men spliffar är inte det typ själva jointen fast med ett annat ord? Aja, över till texten då eftersom jag är snäll o hittar fel åt dig så kan jag ju säga, att jag tror jag hade rätt när jag svarade på din kommentar från min text. Och ni som inte vet va jag snackar om eller vill se om jag har rätt sök i forumet "lyricism" på remne - ingen hör mina rop och ser ni va jag fattar om ( sorry för reklam i annat forum) men vill bara få klart för killen eftersom han skryter om att hans text är bättre än min så. Aah rätta mig om jag har fel? Men jag tycker dock inte hans var bättre. Men men, jag gillade inte själva innehållet i denna texten och det blev inget skönt "flow" i mitt huvud när jag läste den, Dock tyckte jag om några rader ( för schib och jag blev idag egna företagare för vi behöver cash när vi inte har ett enda öre sparade ) Ganska bra faktiskt.
-{remne music 2008}-