gatornas söner folket i världen dödar, mördar dom skördaroch deras medmänniskors blod bara flödartar oskyldiga liv i raska kliv, några gör det som ett jävla tidsfördrivinte undra på att det blir krig,dom följer bara en stig, en fet jävla intrig,när jag tänker på det där, får jag besvärhela värden är på väg att falla isär, vilken jävla misärblir så förbannad över det här, jag svärjag står inte och faller med jorden,det är dom sanna orden, för slutar inte mordenså är det slut på denna jord, sanna mina orddags att samla lite modrefrtror det är dags att tänka tillvad ni egentligen vill, ni sitterhelt jävla still, med era höga lönerså dör gatornas sönerledarna i världen, tror att allt blir brabara man för skjuta lite, funkar inte såförsök förstå, att alltid kriga kommer inte att gådet kommer inte funka vi går underdet är sådana stunder, ingen vill minnas än hellre finnas folket fylls med hat på grund av bombattentatlik serveras på fat, läggs upp på lastbilsflakdet är inget snack dom går direkt till attack,civila skräms av granater och beväpnade soldaterdet här är deras vardag, utan lag, den starkeattackerar nån som är svag, dom står enad mot en hel bataljontrampar på en mina med skon, översittarna kallar dom slon