Mc Gussti - Hur Man Talar Svengelska, del. 1 Första texten skriven i lyricistiskt syfte! Läs och droppa gärna en kommentar.Langa helst konstruktiv kritik, men "du suger" inlägg är alltid roligt!Jag är Gusstilicious & svengelska är mitt modersmålJag är blazin' hot som matches och kolLyricism, javvisst, det är där som jag hängerSetting more people straight than hår blir av plattängerFolk säger att dom ska dissa mej, "I'm shakin" like tremorHar inga vrålåk, så jag bränner inte gummi som feporr.Jag stirrar på dig med glas i blicken, som Eye'N'iDärefter coppar jag en cap i ditt ass, och du skriker "Aj, Aj,Aj!!!"Satir i all ära, det där var ett exempel!Men nu måste jag bara fråga dig hur det känns att ha en bögstämpel?Det kan omöjligt vara funny, som MarieI'm jiggy, so jag spöar discount And rea som papa DeeOh shit, blev det mycket där för dig att förstå?Det är lungt för de raderna var idiotiska som farbror blåOkej, lyssna nu, för här kommer en liten hemlis,Jag brukar softa In The Ghetto och knulla småtjejer som ElvisHowdy out!