Remnemusic (RMC) - lyckan växte när det blev vi Beatet:-#1-Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet. Du är den perfekta, en äkta skönhetDu är svaret på mina frågor som jag alltid ställer migDu är botemedlet mot mina problem som framhäver sighoppas du fattar vad jag menar.Du får mig att bli frisk inom mig själv. även om nätterna kan bli senamen det är det värt att ligga o hålla om digkyssa på din hals, du ryser o kollar på migmed en underbar blick som jag får rysningar avDu får mig att jämnt att känna mig så jävla gladdu får mig må bra, du väcker mina känslor till livjag är så jävla glad att du o jag blev ett viJag tror på våran kärlek, och tack för kärleken du gerJag ska ge dig kärlek tillbaka, och få dig att leför du får mig att le, och jag finns för dig gummandet är dig baby jag tänker på när jag sluter ögonen o blundar-#2-Baby, jag lovade dig att jag skulle ge ett förhållande en chansOch kolla lixom redan, vi har det bra och det går som en dansVi hjälper varandra att få styrkan tillbaka till våra kropparoch med dig så kan jag vara mig, jag behöver inte låstasatt vara någon jag inte ärbaby, du är den sanna kärleken, jag är så jävla kär (för)När jag inte har dig här hos mig, så saknar jag dig som fanför jag vill ha dig här nu, och få hålla dig i min famnoch baby tack för att du finnstack för allt du gör för mig, du gör mitt liv till en vinstoch även om vi bråkar ska du veta att jag älskar digkänslorna styr mig and i feel the wayi want you by my side - everyday in my lifeand that is becuse you make me to smile (make me to smile)please let me be with you forever (and ever)becuse you make me feel so mutch better-#3-Lovar du att älska mig, så lovar jag att stannaför va ska jag göra med mitt liv och mig själv annars?Jag vill älska dig nu och för alltidjag vill stanna hos dig nu och för all framtidjag vill kunna se på dig och ge dig mitt leendedu får mig att kunna se igen, jag får tillbaka mitt seendeÄlskling, om jag säger att jag älskar dig, så är det mitt hjärta som talarför du ger mig vägledning i livet, du är som min radarjag följer dig och hittar min väg utfrån mina problem och kan fatta mina egna beslutälskling, du ger mig styrkan att vilja kämpa vidaredu får mig tänka om och ta bort allt genomlidandesom jag haft i snart 7 års förjävligt tidoch nu känns det skönt, en rikigt härlig tidoch detta är så här jag vill att det ska varaför när jag har dig vid min sida kommer jag att klara (av mitt liv)All kritik är bra kritik!