Remnemusic (RMC) - lost and all alone 1.Jag söker efter svar - så jag kan ta livet på allvarJag måste lära mig varje dag - att ta nya ansvarJag vill ha svar från alla håll men ingen besvarardet är ju som att köra igång datorn utan några kablarJag måste ha hjälp om jag ska klara av det härså jag sätter mig ner på knä och ber om att få bli ordinärknäpper händerna och ber om att få hjälp med mina sinnenoch hoppas på att jag får svar från han uppe i himlenjag vill kunna känna att jag kan leva på denna jordoch inte gå runt som en zombie som inte får fram ett enda ordjag vill känna mig stor, så jag vet att jag leveroch som ser sitt egna liv som sin egna lilla segermen att hjälpa mig kanske inte är någon idé längreför varje dag som går, sitter jag ensam å gråter i ensama nätter& tänker efter, men får alltid bara fram frågan (varför finns jag)ser ner på mig själv och tror att jag var bara guds största misstag2.det enda jag vill är att se på mig själv med ett leendemen det är svårt, och folk säger att jag måste ändra mitt beteendejag är min egna fiende, jag krigar mot min sorgmen enda slår sorgen slaget och kommer alltid omjag vill inte detta längre, jag vill inte trycka ner migvinkar och vinkar så att lyckan ser migskriker på den att vända sina vägar häråtmen direkt vänder den håll och jag faller igen ut i gråtjag vet inte längre vad jag ska ta mig tillinnan visste jag va jag ville, men nu vet jag fan inte vad jag villtiden stannar till när jag sitter i mörkret helt ensammängder av saker fastnar på huvudet men känner ändå en längtanefter att få tänka posetivt igen och inte bara negativtkänner även en längtan att få göra nått kreativtjust nu har jag många tankar på ett enda ställenu kanske ni fårstår varför jag gråter i sånna här tillfällenDroppa en kommentar . All kritik är bra kritik !