Niito - Hjälp mig, snälla Alla frågar, men jag säger att jag inte bryr mig längreOch snacket om att jag har träffat en ny tjej stämmerBörjade dejta andra direkt, ville inte visa mig svagMen fattade ganska snabbt att jag vill ha dig kvarTräffa Therse och tänkte att du skulle inse att du förlorat migAtt du då skulle vilja ha mig tillbaka, ville i alla fall tro på detJag skrev i min blogg om hur jävla bra jag måddeBara för att du skulle tro att jag verkligen skakat bort digLyckades glömma dig ibland och ärligt du va helt Off ett tagSå kom ett sms " Saknar dig" och alla känslor kom tillbaksSer dig på krogen ibland och jag brukar kolla efter digOch undrar vem du tänker plocka med dig hemSå beställer jag en jävla massa vodka till mig självFör att slippa se bilder när du hoppar i nåns sängDu ringer mig ibland när du går ut och är fullNär du är kåt och vill ha min kuk för en stundDum som är jag så brukar jag ändå knulla digTillbaks till ruta 1, och det blir svårare att glömma digFattar inte varför, du är inte så snygg och inte brapå kyssas och sånt...Fattar inte varför jag inte bara kan lyssna på folkGöra som dom säger och bara rycka mig lossKänns som ja aldrig lyckats att lyckas med nåttMen det är väl så det när när man tycker om nånMina kompisar fattar inte hur det är, hjälp mig snällaHur ska jag göra för att ta mig ur kärleksfällan?Skrev den lite snabbt nyss, kan kanske förbättras på några ställen..Utförlig kritik vore kul, har inte skrivit på ett tag.
Ser dig på krogen ibland och jag brukar kolla efter digOch undrar vem du tänker plocka med dig hemSå beställer jag en jävla massa vodka till mig självFör att slippa se bilder när du hoppar i nåns säng