jesper - Ovänner vers 1Jag lovade dig ju, men kunde inte hålla de jag sa /Snälla ring mig så kanske jag kan må bra /Du är min bästa vän och jag klara inte hålla det jag lova/Så detta blir väl min avskedsgåva/Utan dig så känner jag mig inte hel/utan dig så är allt fel/Snälla ändra dig/Och börja snacka med mig/För du var min bästa vän/Och du blev min ovän/snälla inse att du betydder mest/du ska bara veta att du e bäst/Utan dig vid min sida/Så kommer jag bara lida/Refr.jag ångrar de jag sa/men kan vi inte få de att bli bra/för jag kommer sakna dig/snälla kom tillbaka till mig/Vers 2Hur många gånger har jag sagt att jag ska sluta/Men endå har jag fortsatt från samma ruta/Men jag tror det blir bättre och vi fixar de här/För Bästa vän jag vill inte ha de såhär/bästa vänner för alltid, var de inte så vi sa/När vi sa de blev jag så gla'/jag ska ändra på mig jag svär/utan dig får jag bara hjärtbesvär/Snälla kom tillbaka/För dig kan jag verkligen sakna/Jag ångrar de jag gjorde/men nu e snart allt som de borde/Refr.jag ångrar de jag sa/men kan vi inte få de att bli bra/för jag kommer sakna dig/snälla kom tillbaka till mig/Säg vad jag gör bra och vad jag kan göra bättre =)