blåmärken och misstag för varje falskt avsked, ser jag bara felet meroch jag ångrar att brevet skrevs, men ja, jag leroch jag ser allt, men vägen har alltid varit skevupp och ner och jag anstränger mig så jag kunde överlevtför när jag kämpa kunde mina tårar bilda ett havoch varje droppe med svett ångras med alla misstagallt som hänt... jag ångrar varje dag, varje dagjag saknar tiden då du var omtänksamtiden som var underbar, kort och sann.jag saknar värmen från dina händeroch dina armar som höll om mig när jag mådde sämre.jag vill inte ens veta varför, jag tänker inte frågajag vill vara arg än, men min ilska har blivit såratjag vet nu att gud har gett mig en andra chansoch jag vet att allt som var sant, inte var nåt alls.din vardagsmat blev mina blåmärkenoch jag levde med tanken om att sånt händer.
din vardagsmat blev mina blåmärkenoch jag levde med tanken om att sånt händer.
jag vill inte ens veta varför, jag tänker inte frågajag vill vara arg än, men min ilska har blivit såratjag vet nu att gud har gett mig en andra chansoch jag vet att allt som var sant, inte var nåt alls.din vardagsmat blev mina blåmärkenoch jag levde med tanken om att sånt händer.