Hehe, tack allesammans! App. Hehe, jag gillar såna där mesiga försök att få in flera betydelser i en rad, du är en av dom som tycker det är fjantigt.:) Förklara gärna för mig vad jag menade med raderna så jag är säker på att du fattade helt rätt. jo en del saker fattar man i stort sett när man skriver det att det är played. Det tyckte jag redan för drygt 2 år sedan när jag skrev dom för första gången, självrespekt/ Helvetet/ blodfläckar o sopsäckar. Då var dom dock i andra texter och andra sammanhang. Det finns ju ett begränsat antal långa ord som går att rimma på med andra långa ord. Och vem bestämmer när ett långt ord har rimmats färdigt? Sen spelar det väl lite roll vad man säger i raden också o passar det in i texten tycker jag inte det är så farligt. Hur många har inte rimmat på kär och här? Fuck it, passar det in i texten så använder jag det och bryr mig inte så mkt om någon fiser ur sig att det är played, sånt man får ta.:D Mamma säger iaf att jag är duktig på att rimma! Neggtomtar är bra, fortsätt läsa mina texter och kommentera så kanske jag utvecklas, behöver nån som ruckar mitt ego lite. Eller nån att lägga min negativa energi på och hata lite och förfölja lite och tortera lite och mörda lite och begrava lite... Oj ursäkta, drömde mig bort för en liten stund, back to reality..*Lavettar mig själv* Sug min håriga o ha d gött! Pis n löv. PS Tack för att du gillade tre av raderna iaf, du kan få dom graverade på en bit järnvägsräls o uppstoppade där bak om vi ses. Pusspuss.