Fredde - Brusten Kärlek hej baby hur mår du idag ?/längensen vi sist sågs, de har ju gått ett tag/då du lämnade mej ensam kvar/med alla minnen från alla våra dar/fatta inte varför du gjorde såhär/trodde inget kunde dela oss isär/de va ju jag och du för alltid/när de gäller våran kärlek finns ingen framtid/de finns inget lyckligt slut på denna saga/för denna brustna kärlek går inte att laga/du vet att jag alltid kommer älska dej/vill bara att du ska sakna mej/jag är glad att jag haft dej i mitt liv/att du lämna mej var ett stort kliv/16rader om kärlek i denna vers/att skriva om detta, de känns som att hjärtat skärs/reff x2allt jag säger är sant/jag vill ha dej, det är allt/Oooohh Brusten Kärleeeeknär jag skriver detta känner jag både saknad och hat/du tyckte att jag brydde mej för lite, att jag va lat/jag vill berätta hur jag känner/du var ju den bästa av mina vänner/du tyckte de va en rolig lek/fattar inte att du gjorde ett så hemskt svek/du va som en ängel utan vingar/att du skulle stanna de va ingen som tvinga/men du kunde avslutat på ett bättre sätt/för denna period har inte vatt lätt/jag tyckte du var så fin/du skulle ju alltid vara min/kommer ihåg sista tiden när vi prata/de ända du gjorde var att tjata/nu har jag sagt mitt, nu är jag klar/nu väntar jag på ditt svar/reff x2allt jag säger är sant/jag vill ha dej de är allt/du är den jag ända jag vill ha/det är bara du som kan få mej att må bra/Oooohh Brusten Kärleeeek