maktens korridor Satt och skrev av mig en stund på jobbet,den e rätt lång men jag hoppas ni orkar ta er tiden.Hoppas även på att den uppskattas och jag önskar många kommentarer! :)Här har ni'ren!Kan tilläggas att "Profet" syftar på en del olika saker men de är en tolkningsfråga som är till för er själva att tolka! :)Jag bär en hemlighet om en gudomlig helhetMen i hjärtat känns det som att alla redan vet detoch man måste ta några felsteg föratt förståatt energi elikamemassagångerljusetshastighetupphöjtitvå!när man ser indikationer på att vi alla bara är miljoner vibrationerså bör vi tänka över religioner och militärkonstellationeroch börja leva mer för kärlekentänka mer på helhetenjobba för förändringen och förstöra ondskans palats för den får inte plats på denna gudomliga lekplatssååå kom igen o droppa beatsennu ska ja droppa skitenhär kommer den samlade kritiken mot samhällsetikensom bara främjar egoism genom manipulationdu ser den varje dag som konsumtion i din dyra televisionproblemet är att de är en fascisms livsvisionsom vi följer i tron om att de vi gör är rättmen nånstans påvägen gick allt jävligt snettNi har väll sett de elle?påväg mot storebror samhällesnart smäller de och vi måste säga ifrånvi måste samla massorna o ge ifrån oss ett vrålförsöka hitta kryphål i denna sammhälls smet- Men de e inte så lätt!- Nä, mannen jag vet!Jag bär en hemlighet om en gudomlig helhetMen i hjärtat känns det som att alla redan vet deti hjärtat känns det som att alla redan vet detoch vad jag mer vet är, att vissa tänker på profet härja, haha. ja, vissa tänker på profet härnär man för tankarna mot en tolkning av sitt eget paradis så borde inte halva jordens befolkning leva på vatten och risNu är de mesta bara elände o misär,men vi klagar inte här.för vi har de gott ställt, kanske tyvärr?vi sliper malaria, tortyr, svält, och allt de därmen alla är inte lika lyckligt lottadeländers medborgare lämnas skamligt utblottadenerspottade och påhoppadeför dem kämpar för sin friheten känsla dem nog aldrig får känna i detta livetoch ska jag bekänna så känns läget jävligt övergivetoch dom får fan ta mig hellre mina sympatierän alla dessa jävla partier som inte jobbar för någons frihetså jag kan inte längre bara sitta och titta påjag tänker rycka undan maktmännens skyddande ridåoch låta alla börja förstå hur skiten kommer fortgådom lockar med skydd för du ska känna dig tryggså många lagar fulla me klydd som dem tecknar bakom din ryggallt för att skydda dig mot potentiella terrorister,i den kategorin hamnar snart även fredsaktivisterJag bär en hemlighet om en gudomlig helhetMen i hjärtat känns det som att alla redan vet deti hjärtat känns det som att alla redan vet detoch vad jag mer vet är, att vissa tänker på profet härja, haha. ja, vissa tänker på profet häroch nä ingen protesterar, ingen kastar stenar, inga regeringar fallerarall manipulation skapar bara en större union som är mot dom andrasäger åt dig vilken väg du ska vandradagens sanning är skrämselpropagandaenar nationer för att invadera andralurar gemene man att handlai förödelsens, ja deras namnistället för att ta sin grannes hand och stå upp mot den mansom är den verkliga skaparen av all terror i vårt landeller på vår jord, ja, han e den ni tror!han vet vad ni gör o han vet var ni borhan kallas av vissa för herr storebrormilitära styrkor eller ordinära kyrkorallt är bara makt och kontrollär du maklös eller fattig spelar du fan ingen rollde e darför dem kan kontrollera år efter år, för ingen objuden lämnar sina spår i maktens korridorNä, ingen objuden får lämna sina spårI MAKTENS KORRIDOR! (Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2009-06-11 13:01:08)
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
och man måste ta några felsteg föratt förståatt energi elikamemassagångerljusetshastighetupphöjtitvå!
dagens sanning är skrämselpropagandaenar nationer för att invadera andra