ny låt - kritik tack^^ konstruktiv kritik är bara bra!:Dden här låten ska jag spela in med en snubbe som kallas sig majoren förmodligen...han har skivkontrakt och skit , så de hade vart bra att höra vad NI tycker om låten =)ha de ! never2fail feat majoren , *tack ch för hjälpen* ,::::uppmärksamhetshoramer skit som inte betyder nått/den fina musiken är förrådd/ska använda simplare ord/för att göra mig förstådd/mer skit som inte betyder nått/men framgången är redan nådd/här kommer jag som uppmärksamhetshora!/jag har så faan heller nån gloria/mina dagar har alltid vart soliga/alltid haft situationerna roliga/men släng upp mitt face på en stordia/där ser du mig som bäst/vadå , din brud hade redan klamydia/hon var snygg så jag agerade häst/mer skit som inte betyder nått/den fina musiken är förrådd/ska använda simplare ord/för att göra mig förstådd/mer skit som inte betyder nått/men framgången är redan nådd/jag är renare än jod/och du är en bakterie/som en hund i kina blir din stil flådd/dina lyrics går samma väg som du , nämligen ner igen!/du är bara en liten grabb med för mycket fritid/suger på allt ifrån fristil , till att leva ditt ynkliga skitliv/konservativ i den här frågan/du ska stanna under mig/i mina fyndiga ord brinner lågan/som bränner ner dig/mer skit som inte betyder nått/den fina musiken är förrådd/ska använda simplare ord/för att göra mig förstådd/mer skit som inte betyder nått/men framgången är redan nådd/mina ord kan jämföras med sjukligt bra balistik/går i en perfekt bana hela vägen , sen sitter orden mitt i prick/har ingen sångröst/ett ord i taget/'andas in först/sen blir de ord som slag i magen/vill ha hiphop på en helt ny nivå/men de blir svårt nu när de bara är jag och majoren/med ännu en låt/som vi slänger på ett år/sen blir den lika skitig som ett sms-lån/¨har de bättre än dom flesta/skiter i de mesta/får man fresta/med nya rader som du aldrig kommer palla läsa/kan skrika ord om vad som helst/bara beatet är bra så är jag frälst/med ord som kvittar vad dom betyder/slyna , folkmord , eller bara luder/mer skit som inte betyder nått/den fina musiken är förrådd/ska använda simplare ord/för att göra mig förstådd/mer skit som inte betyder nått/men framgången är redan nådd/ingen tycker dom har fel/har själv alltid rätt , ey , jag sa ju de/du är som ett tuggummi på marken/ingen vill ha dig mer/man kan ta ett nytt som du/ja , de finns många fler/men här står jag /alltid glad//men som vanligt skiter de väl sig nån dag.../mer skit som inte betyder nått/den fina musiken är förrådd/ska använda simplare ord/för att göra mig förstådd/mer skit som inte betyder nått/men framgången är redan nådd/were here , never2fail feat Majoren , 2009