dididada - Marcus //never2fail// Marcus( never2fail ) // checkad av brodalett moraliskt förfall utan dess like/vi ställer oss upp , men ligger snart i diket/jag har kämpat mig upp hit , men är bara besviken/slickar mina sår men blir bara mer skiten/är sliten/aldrig behövt passa mig för grisen/men nu sover vi på lingomriset/bara gud kan dömma mig/så vad säger du , finns han?/tystnaden mellan oss kompisar är pinsam/hör av oss till varandra någon gång i månan/men mamma svarar och så sov han/önskar mig inte död , men jag kan lova/att om ljuset skulle komma så kanske jag skulle gå mot natt/vi är som djur , lyssna och ta till dig detta/vi har en alfahane , bytesdjur 0ch en sovplats/dom som bestämmer allt , sover över sina undersåtar/så vad säger du?/ska vi segla mot mot land?/ja vad säger du?/ska vi ta oss ifrån denna öde strandkant...?/reffbara brickor i spelet , vi vinner när vi kolar/tro mig mig och allt blir rätt , ja jag lovar/förbarma dig/låt oss vara som vi är/slåss som alla svarta/och vara snåla som en jude/vara instängda i oss själva som alla vita/fördommarna är förödande men de vet du va?/dom skickar ut oss att dö i skogen som hans och greta/vi kastade ut småsten , men vi glömmer att leta/du äter som en jävla gris men orden gör dig mager/man kan säga mycket om dig , men du är faan då inte fager/skiten ligger i lager ,vem är mest värd här? , jo både du och jag är/reffbara brickor i spelet , vi vinner när vi kolar/tro mig mig och allt blir rätt , ja jag lovar/ett ljuvligt liv utan dess like/trillar aldrig ner/plockar bär längst diket/har vänner som jag pratar med , flitigt/ja, jag rappar skickligtsitter på min tron med inga under dig/men jag vet att den sista som du ser när du dör är mig/jag är över allt , jag är min älskade/jag hjärta mig , min egen frälsare/