Digerdöden & Tolvan - Livsglöd Jag och tolvan gjorde en liten låt nu här på kvällen säg vad ni tycker pzz!Tolvan:jag finner mig vilsen på öppet havmed seglet hissat i väntan på bättre darensam är stark men jag känner mig svaglämnat en famn för bara vänner är knasjag sträckte ut handen men ingen tog dentvingades kämpa för att ingen förstod migjag drivs mot ställen där tankar flödar frittkan höra vad som sägs men ingen kan höra migdet dödar mig sakta men säkertså sluta störa mig fatta din jäveljag är slut det finns inget kvarstår och skrapar koppen bara minnet kvarför ingen förstår hur jag har dethär är min livsglöd bara ta denfinns inget JAG kvar ni har förstört migkommer ingenstans tro mig har försökt igenDigerdöden:Jag står ensam kvar på samma punkt i livetvill gå vidare men vågar inte ta klivetom jag skulle våga ta det klivet vad skulle hända då?jag kommer nog ta små kliv men se upp vart jag gårom jag trampar snätt kanske mitt liv förstörso det finns inget att göra så jag vill få min röst hördså skulle jag kunna berätta för världen vad jag kännerskulle jag skrika så högt jag kan för att få ut mina känslerför jag har många gånger sagt det gör bara ontmen ändå tänkt, snälla bara det går fortjag hoppas att min ängel kan komma hit fortså hon kan ge mig nykeln till himelens portför livsglädjen finns fan inte kvarjag orkar inte mer vill inte stanna en till dagjag hoppas på att Historien kan få ett lyckligt slutmen den får nog inte det nu när jag tar steget och dör ut