Lägesrapport.. still on the sofa'
Vad packas i spliffen, grönt eller svartafghan? har suttit i soffan.. redan halva dan samma sak, meckar holk, och jag tror jag stannar kvar för jag mår så bra just nu och jag har en halva kvar samma svar, om du frågar om nåt annat soft jag tackar ja, röker inte bara ganjablad tar gärna lite doll, lite ikto, lite tram lite kola om vi krökar, lite trippar eller svamp så det snurrar till ordentligt, halva hjärnan stängs av och de känns tidlöst.. allting bara känns bra ett riktigt bängt as, du vet hur de känns dawg... holken slår rot och blir ditt ständiga sällskap ni utvecklar något mer än en vänskap kärlek för vänner är en, kärlek till blejzet är en sak som alltid är där, kompis den blir självklar men jag trivs med det och det är den väg som jag själv valt Det har sagts förut, ni vet väl vad Ken sa? "jag måste mecka den" - känna den känslan som den har jag knatchar 0,5 från biten som min vän har - och meckar det me halvish skurre som jag spart och själv har rullar upp de till en blunt som vi kan passa runt och softa med ni som känner de jag säger, ni som fattar.. ni som håller med ni som stressar på fabriksgolv - panikjobb... och ofta sent ....jag tänder upp en holk för er jag flyger högt och jag tänker inte komma ner varför skulle jag? de är underbart och jag gör inte nånting fel! de e sån jag e... inte bara jag, många fler - så jag antar att jag pratar för mångas del? dom som är som jag och tycker inte de är nåt problem bäng 24/7 eller väldigt väldigt ofta skev jag står på toppen och garvar... kollar ner meckar upp en tjock och fet som jag sedan somnar med.. I'm out!
jag knatchar 0,5 från biten som min vän har - och meckar det me halvish skurre som jag spart och själv har rullar upp de till en blunt som vi kan passa runt och softa med ni som känner de jag säger, ni som fattar.. ni som håller med ni som stressar på fabriksgolv - panikjobb... och ofta sent ....jag tänder upp en holk för er word up
fet, du får ju kicka den!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
fett snyggt skrivet man
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Duktigt skrivet. Record this shit !
haha damn.. pundar låten :D fet text, snyggt skrivet!
"Visst är det vackert.."
Tycker det är fett skrivet och känslan finns där, som dom andra sa tycker även jag att du borde spela in den. så go for it!
Sleep is the cousin of death
såna här texter gillar jag inte alls, pga. temat- men rent tekniskt sett kan jag int' säga annat än bra jobbat
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Kul med sex kommentarer varav en halvt negativ! tack folks, soft att ni diggar texten..
En låt som kommer hamna på skivan Skapelse 'Apelgrå' med 15 självrannsakade, reflekterande rökiga tracks.. 7 låtar klara än så länge, och med lite beats som är i produktionsstadiet a.t.m så kommer det bli bad tunes som kommer slängas ihop.. mycket skadat shit som kommer på släppet.. bara namnet säger ju en hel del Den kommer då ha ett titelspår som går under Skapelse 'Apelgrå' som ska spegla mig då, i en ganska självutlämnande track, som går från början till nuläget tjoooo !
Vad packas i spliffen, grönt eller svartafghan? har suttit i soffan.. redan halva dan samma sak, meckar holk, och jag tror jag stannar kvar för jag mår så bra just nu och jag har en halva kvar samma svar, om du frågar om nåt annat soft jag tackar ja, röker inte bara ganjablad tar gärna lite doll, lite ikto, lite tram lite kola om vi krökar, lite trippar eller svamp hahah, fett! hojta när skivan kommer måste höra.
Njae, du kan mycket bättre imo. Man får en skön känsla och det är helt okej, men tyvärr känns det alldeles för intetsägande, upprepande och långtråkigt. Fortsätt droppa brush.
Klart jag hojtar på alla skallar då skivan kommer, den kommer va spejsad Jag är ett däggdjur identifierat med en ton i en gråskala, helt enkelt en jävla färg som heter just: Apelgrå, och jag kan identifiera mig riktigt bra i den färgen Mååånga snurriga tunes, sum of dem are bad tunes och vissa fett relaxed bara Vissa lil bit personal.. Och Jeppe, synd att du inte digga, trodde du skulle digga du brukar ju digga min röklåtar, du har ju props'at för en del jag släppt förr.. Aja, jag e skitnöjd iallafall, tjuuuuuuuuuh !!
ehm..är inte mycket för knark texter. Så tyvärr inget för mig. Det enda jag skulle kunna säga är ju att innehållet och känslan är bra.
Grymt, spela in den fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Feet mannen! Keep it up!
http://www.myspace.com/peppeboah
all i can say is... Word Is Bond!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna va tung!
Varje dag är framtidens historia.
fet, du får ju kicka den!
galet najs! du måste recca den ;)
jag knatchar 0,5 från biten som min vän har - och meckar det me halvish skurre som jag spart och själv har cocktail mannen, lovin this right here!
Njae, gör inget för mig varken tekniskt eller innehållsmässigt. Gillar inte att du avslutar en lång rimserie med att rimma på "har - har - har" heller. Droppa nåt tyngre nästa gång..!
så det är en skiva du smider på, har väntat länge på nå nytt från dig micke, hojjta när skivan kommer!
We make rap, but we live hiphop
shit tung grabben
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop" www.algerstam.blogg.se
damn, dina skills på skriva e helt sjukt. varje text du skriver blir jag helt fångad i. Du är nog top 3 på skrivandet på whoa. Keep em comming
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
tungt som vanligt ;P längtar redan till mp3 formatet! =) fortsätt med detta, för du är helvetes bra på det! Behåll det äkta!
HAHA SÅ JÄVLA TUNG! ;P fett bror slå en pling så rekkar vi nån dag!
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!
Bra jobbat kompis.
för jag mår så bra just nu och jag har en halva kvar samma svar, om du frågar om nåt annat soft jag tackar ja, röker inte bara ganjablad tar gärna lite doll, lite ikto, lite tram lite kola om vi krökar, lite trippar eller svamp Flöt riktigt bra på tungan.
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
"ett riktigt bängt as, du vet hur de känns dawg... holken slår rot och blir ditt ständiga sällskap ni utvecklar något mer än en vänskap kärlek för vänner är en, kärlek till blejzet är en sak som alltid är där, kompis den blir självklar men jag trivs med det och det är den väg som jag själv valt" (:
ser bra ut gillade delen som messiahs citerade mest,släng iväg ett inlägg när skivan kmr
Du är så duktig älskling! <3
kicka den nu bror !! bless
hata mig inte bara för att jag duschar naken
Lyricist
2009-12-20 03:46