kärleks historia från en annans perspektiv- DMAt Något jag pillat på till och från nu under denna nattEn pojke 16 har fått fingrat över dess daggvåta vinterförst att fått beträda, kunde aldrig ha fantiserat ens med bilderFlickan vaknar i okända lakan, och ser sina sorgerhon inte trodde gick att förädla, & vänder sig mot pojkenOch allt som hon nu glömt är som hon mår // &hon silar sina tana fingrar genom hans hårHon känner inombords att här vilar lyckanett hopp, även om det vore den allra minsta lyckanOch galna vinterbrisar följt av ord blir vännerhan kysser hennes hand, & det pirrar i henne-Jag bär dina känslor, hon försvinner bland armarhon är omfamnad, behöver aldrig mer blicka åt andraEn virvelstorm av känslor, en kärlek så oanvändmen nu änligen har den ropat åt demOch denna natt står ett ordförråd övergivetoch allt det dom sökt i livetär funnet, han kysser hennes bleka vinterskinnmorgonsolen skiner in -lyckan är nu dinalltid mycket dystert och absurda texter här, här är väll då en historia som då blir min flickväns perspektiv från tiden då man träffades får man väll hoppas då (= Början är väll ganska grisigt byggt kan jag tycka självtyck till =)