Digerdöden - ur en teddybjörns dagbok Hallojsan :)har skrivit en ny text till mitt mix tape som kommer ut snart hoppas vi;)ge mig kritik:Dpzzzen trasig nalle ligger på gatanhan öppnar sina ögon men vill helst inte vaknaför en gång i tiden blev han utsländ igenom fönstrethan hoppades på att han bara drömmermen han gjorde inte det allting var santhan blev kastad för han hade en trasig vänsterarmvarför gilla ingen honom var det för han var trasig?elr för att han var för barnslig?han var bara sig själv och han blev hataddenna lilla nalle har aldrig varit saknadhan hoppas på att någon ska hitta honom nån dag som jag sa han vill bli älskad en dagför han har aldrig känt sig älskad förrför det ända han har sätt är en stängd dörrhan hoppas på att snart ska det bli hans tur att mår braoch han hoppas att den dan kommer snart det var tragisk stund en flicka tappa sin nalleut genom fönstret det var allt hon hade hon gick ner men då var nallen bortafrån och med den dan slutade hon hoppasdenna lilla nalle trodde han blev kastadfast nallen hade bara blivit tappadhan är fotfarande saknad denna dagoch nallen hoppas på att bli hittad snartDetta kommer ut direkt ur denna teddybjörnens dagbokdär han skrev om allt skit som om det vore sagormen det var inte det allting i boken var santhan ville gärna dö han hoppar och tar satshan hoppar ut på gatan från kantenoch hoppas att bilen kör över honom över halsenså att han går så sönder att inte går att lagaför han orkar inte mer och han vill inte klagaså han dör hellre än att prataför om han pratar tror han att han bara gör skadaså han håller tyst han håller allt innehan håller allt inne tills han får nog och sedan försvinnermen vad ser han nu en tjej kommer gåendes på gatanhon plockar upp honom och kramar om honom han var saknadhon var som en ängel från det blånu tårker tjejen bort sina tårar tar nallen och gårdet var tragisk stund en flicka tappa sin nalleut genom fönstret det var allt hon hade hon gick ner men då var nallen bortafrån och med den dan slutade hon hoppasdenna lilla nalle trodde han blev kastadfast nallen hade bara blivit tappadhan är fotfarande saknad denna dagoch nallen hoppas på att bli hittad snart