Ungdomsminnen pt. 4 Det här är en vändpunkt i serien.. eller ja, texten innan vändpunkten kanske. Anyways, formatet är lite annorlunda än dom tidigar..Ett inbrott planerades för att höja våran brottstatistikså det blev ett inbrott i vår lokala konsumbutik....själva bytet av brottet var ingenting:bara några chipspåsar och en limpa ciggallting gick smärtfritt även fast det var läskigtmen det var väl detta som vi kalla för spänningdet borde nog ha varit dags för förändringav allting som hände men istället komnästa brott snabbt på beställning:spänningen avtog, så grafitti och trasiga fönsterblev mer någonting av vårat dagliga mönsterdenna utveckling ledde mig till nonchalansoch att åka fast var en rädsla som försvannså medan dagarna gick, vart jag mer övertygad omatt klara en till, där jag skulle göra nya brottutan att bli avslöjad, så därför var det aningen sjuktmen också den tidens enda smarta beslut, att inte varamed andra gången konsum blev robbat.. så jag klara mig uratt bli jagad av snuten som därefter kunde klara upp knutenav all vandalisering...... våra glada dagar tog slut här.jag som var van vid att "kasta och springa",och bara ta allt som fick plats i min fickafick istället se sanningens bittra, ansiktes ilska så vi gick ifrån kaxiga gangsters, till vettskrämda barn, rädda för att skaffa oss så kallade prickarför polisen var våra identiteter bara namn på en listamen för oss betydde detta att vi skulle hamna i finkanto be uppföljd.