I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lugn hiphop (lite snabbt skrivet)

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-08-11 23:54

Lugn hiphop (lite snabbt skrivet)

Efter lektionens slut så går jag ut, Tar en cigg och känner det är lugnt nu, Efter lektionens slut så går jag ut, Hoppas att det blir ett lyckligt slut,

Skolan är tråkigt, Lektionerna är långa, Jag vill jobba på lyriken, Inte matematiken, Vilket jobb ska man ta, Det finns så många att välja på, Kvinnor eller pengar, Vad ska man välja, Människans dilemma, Har inget att lämna, Hoppa av skolan, Sticka till något skönt ställe, Bara jag kommer bort från mitt samhälle,

Efter lektionens slut så går jag ut, Tar en cigg och känner det är lugnt nu, Efter lektionens slut så går jag ut, Hoppas att det blir ett lyckligt slut,

Klockan ringer, Måste gå upp igen, Till skolan, Där ingen har en spänn, Dom som känner mig vet att jag är pank, Men det rör inte mig, Jag tänker stort, Lägger ner mina kort, Som jag borde gjort för längesen, Yes, Royal flush, Du blev kungligt spolad, Sånt lär man sig inte skolan,

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.