Stukad och Jag - Fuck you I'm drunk Fuck you I'm drunk... brudar som tjatar om dansersmågrabbar som tjabblar som arton chimpanseroch bara väntar på att jag ska börja prata med handenfuck you I'm drunk... jag ska dricka och däckajag vill inte ens festa, jag ska dricka och däckaoch jag skiter i om bruden blir arg för,att jag inte får upp den när hon suger min ballemen: fuck you I'm drunk.. jag har druckit för mycketoch jag kommer vara full igen innan jag hunnit bli nyktermen fuck you I'm drunk... ska nåt hända får ödet ändra detallt är en dimma, vet inte om det här är en förfest, efterfeståterställare, eller om mina kodeintabletter är alca selzerom min spliff är en cigg eller om klockan är kvart i ettpå natten, dagen, eller om den ens är kvart i ett?Alkoholen stärker mitt riktiga jag så jag är; sur och förbannadoch när jag går ut, går jag inte ut för att dansajag går ut för att tjaffsa, med alltifrån brudar och vaktertill folk som sprutar champagne och snutar och... ALLA!!så när jag entrar stället får folk panik och skrikerför jag slår ihjäl dig om du står i vägen som trafikpoliser..Fuck you I'm drunk... nu när jag skriver textenDet är fredag hela veckan, köper inte bara sprit till helgenFuck you I'm drunk... jag kommer bakis till jobbetSluddrar när jag pratar med bossen för jag har en karta i kroppenSkiter i hur det smakar, måste bara ha alkohol i systemetköper i bakluckan av en bil istället för alkohol i SystemetFuck you I'm drunk, minns inte senaste gången jag hade en nykter kvällmen kommer ihåg alla gånger jag spenderat efterfesten i en fyllecellSnuten sa att jag skulle släcka ciggen; så jag fimpa på pikenJävligt smart för jag blev misshandlad och instängd i den senVi är Sveriges svar på Tha Liks, sitter i baren och drickerIstället för att ta varsin mick och visa vad som är hiphopPå klubben sitter jag längst bak med ett glas och tittar på hoesoch även om jag inte rör en fena får jag fitta ändåFuck you I'm drunk, går hem till bruden och hon älskar den..så mycket att hon vill ha den igen nästa kvällPrioriterar mat sist, tömmer kylskåpet på farsans smuggelspritdricker tio stycken och röker ner mig på en massa dunderweedFuck you I'm drunk, fuck you jag är påverkad av allt jag hittarsom får mig att lämna denna värld, så fuck you fan jag gittar
Alkoholen stärker mitt riktiga jag så jag är; sur och förbannadoch när jag går ut, går jag inte ut för att dansajag går ut för att tjaffsa, med alltifrån brudar och vaktertill folk som sprutar champagne och snutar och... ALLA!!så när jag entrar stället får folk panik och skrikerför jag slår ihjäl dig om du står i vägen som trafikpoliser..
På klubben sitter jag längst bak med ett glas och tittar på hoesoch även om jag inte rör en fena får jag fitta ändåFuck you I'm drunk, går hem till bruden och hon älskar den..så mycket att hon vill ha den igen nästa kväll
allt är en dimma, vet inte om det här är en förfest, efterfeståterställare, eller om mina kodeintabletter är alca selzerom min spliff är en cigg eller om klockan är kvart i ettpå natten, dagen, eller om den ens är kvart i ett?
Alkoholen stärker mitt riktiga jag så jag är; sur och förbannadoch när jag går ut, går jag inte ut för att dansajag går ut för att tjaffsa, med alltifrån brudar och vaktertill folk som sprutar champagne och snutar och... ALLA!!så när jag entrar stället får folk panik och skriker
Fuck you I'm drunk... jag kommer bakis till jobbetSluddrar när jag pratar med bossen för jag har en karta i kroppen
men fuck you I'm drunk... ska nåt hända får ödet ändra detallt är en dimma, vet inte om det här är en förfest, efterfeståterställare, eller om mina kodeintabletter är alca selzerom min spliff är en cigg eller om klockan är kvart i ettpå natten, dagen, eller om den ens är kvart i ett?Alkoholen stärker mitt riktiga jag så jag är; sur och förbannadoch när jag går ut, går jag inte ut för att dansajag går ut för att tjaffsa, med alltifrån brudar och vaktertill folk som sprutar champagne och snutar och... ALLA!!