5 minuters jävla hat, beslutsamt tar jag första klivet in i krigettrots oron att mista livet, så tar jag livet förgivetni är så jävla fega när ni kommer 3 mot 1slå er trötta på mig sen bär jag er hemjävla smedjebackare, jävla IDIOTER!ni tror ni e så jävla tuffa men alla är emot erni säger att ni inte vill ha bråk, vill bara snackasen slår ni han trasig, det är ingen ursäkt att du va packadkänner vreden växa och ilskan tar överwannabe gangsters som har huven dom inte behöverni tror att ni kan göra vad som helst, och inget kommer händade blir ingen jävla polisanmälan, vi kommer fixa er självakommer ta er en i taget, vi ställer upp för lagetbrukar vara tolerant, men varför slog ni han överhuvudtaget?tror på two eyes for an eye, och ni tog 2 tänderså det blir rättsåjävla bra om vi kapar era händerför du kan det aldrig hända igen, eller hur?förstår ni att ni sjunkit så jävla lågt att ni är under alla djur!
men jag börjar tröttna på dom som bor där som kommer till ludvika och bråkar hela jävla tiden.. och konstigt nog är dom jävlarna alltid från smb :S