Entertainment - Knulla en get i röven Hade lite tråkigt så jag skrev en text och fokuserade på rim.. Skitkul. Bara upp med en hand och räkna - till 123Det här är hiphop maaayn och ingen jävla ghettolekHåll käften ett tag... - Vänta ett slagEnter knäcker ditt lag när jag släpper en rad! Han som lägger det bra, det här är mannen, mannenHan som rullar in med dynamiter iklädd tomtedräkt på handelsbankenSkriker motherfuckers, och klappar till kassörenber han sedan fylla tomtesäcken med valörerTänt var det här! Spränger skiten ur bankvalvetOch på vägen in åker vakten på en danskskalleVi vänder upp o ner på några koppar kaffekaskOch ger sedan ut var och en en varsin uppercutVisa fittan och jag skriker "What the fuck?!"Visa kuken, och jag skaffar pikkadoll som TjacktjirackVi rullar spliff i amsterdam, och bryter nernån brat med högern som jag ger på käften med min andre handDet här är one-to-one, och om du möter Entertainmentbör du skaffa dig en livlina som i bungyjumpDin fucking fjant, det här är enbart man mot manskicka backup och jag vrider nacken av Haniball
Visa kuken, och jag skaffar pikkadoll som Tjacktjirack