plutten - tack vare kärlek (min del) Tjenare! Jag och en god vän till mig håller på med en låt nu, den är färdig skriven och så, men nu är det så att jag vill ha kritik på min del av texten för att se vad man kan ändra på.Innan jag upptäckte kärleken så hade jag besvärligheteringen vet det, men jag levde i förfärligheterutan livserfarenheter gick jag igenom detta fitt krigmen jag svor min eder att jag skulle förbättra mitt livallt var destruktivt & jag blev bara mer aggressiväven om jag ville vara offensiv så fick jag leva defensivtmen efter ett tag fann jag kärleken hos en flickahon fick klockorna att ticka och jag trodde hjärtat skulle sprickaför det slog så hårt för henne så det nästan gjorde ont i migoch sen tog det slut när jag trodde det skulle bli en jättegrejjag vill inte falla tillbaks till då, så kom tillbakaför det är du som är min första tanke när jag vaknaroch jag orkar inte sakna, snälla vi försöker igenför jag trodde jag skulle klara mig, men jag behöver digjag är i röken igen, och röken blir allt för tjock snartså hjälp mig tillbaka till all kärlek som var så underbar