PeLoR- Dom Hopplösa Barnen dom hopplösa barnen,jag var en av domsket i skolan hängde hellre inne i stocholmdet började såhär,jag blev ett knasbarnrökte,knarkade ,söp varenda dagbodde med mamma,och hon var alkolistbehövde spriten mer än mej,o shit!farsan kom hem,1-2 gånger per månadhan kom till oss,bara när han ville ha ngnstans o sovahan kom hem o slog mamma med flaskanlåste mitt rum ,jag ville fan inte se hanhan sparkade upp min dörr,o ströp mej med en sladdjag var runt tio bast,när jag började med knarkmitt liv blev bara svårare,tiggde pengar på gatanför att köpa knark,blev fan glad för en liten slantsket i skolan totalt,skolkade varje daghade det fett svårt,tar ett djupt andetagsocialen la sig i,i mitt liv o min familjförsökte ha samtal,men det sket mamma i började i 7an,när farsan dog tillslutjag längtade o längtade,o jag nådde ditpissar på hans gravsten,hur han fuckat mejpsykologer erbjöd mig hjälp,men jag tacka nejmorsan söp vidare,precis som tidigarehon gick på socialbidrag,o köpte sprit för hela bidragethon va alltid med andra alkisar i orten,utanför systembolagethade självmordstankar,men jag hållde imej det fälldes tårar,men jag sa te folk,du behöver inte bry dejjag fyllde fjorton år,när mamma lämna världendet kändes fett tungt,jag svär breflyttade till fosterfamilj,o allt blev bättre,men efter ett tag,blev de bara värredom börja slå mej,dag efter dagkände att livet inte har nåt dragskolan la sig inte i denna gångtills jag anmälde,och fick mitt skadeståndbrutna revben,knäckt näsa o hakamina vägar i livet,dom är inte rakaflyttade till en ny fosterfamilj i början av 9anförsta gången jag har behandlas bra av en vit mandom var rika,hade gott om pengar o matdom jobbade på bra jobb,betalade pengar till vår statmen nåt fick mej ner igen,började knarka i en grändsöp varje natt,kom aldrig dit igenpolisen hitta mej på gatan,en sen onsdags nattmen sprutan i armen,i en pundarkvartfick bo på ett behandligshem,fullt av fremlingarva vell typ 16 bast,när jag kom på ändringarskulle börja rappa,skriva texter o andvända mickenslutade med knark,sprit och flyttade in till flickvännu bor jag här,21 år och musiken blev min räddningjag tror det va mamma som skickade en hälsningge kritik mvh Pelor