I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Du måste tro på dig själv

Vår Hiphop - Lyricism

   

2010-01-13 08:10

Du måste tro på dig själv

Hur svårt kan det va att tro att man är bra, att känna att jag är den jag helst vill va
Andras kvaliteter är sånt man bara vet men uppskattning från andra tas emot med tveksamhet
Tänk dig att byta kropp för en dag, och med andras ögon se dig själv ett litet tag
då skulle du se det du inte tror på nu, att det är helt fantastiskt att det finns någon som du

ref.
Ingen kan ändra på det du är, det är just ditt sätt , din personlighet gör dig inte själv till en hemlighet, x2


För du är helt fantastisk bara så du vet

kolla upp ser du solen den lyser, när du nedvärderar dig själv det är då kroppen fryser
Värmen försvinner men du är en bra person för du hjälper andra men glöm din gamla kärlek, ta tag i dig och sen börja vandra
För ljuset finns, det vet jag att från ditt förflutna du minns
Jag vill säga tack för att du är den du är, din röst sötnos den gör mig sjukt kär

ref. Ingen kan ändra på det du är, det är just ditt sätt , din personlighet gör dig inte själv till en hemlighet, x2


För du är helt fantastisk bara så du vet

Jag tillägnar låten till just dig, för jag vet att du alltid kommer finnas för mig
Vi lever i ett stort, stort land men är du rädd nån gång så kom och ta min hand

what are you gonna do when i run for you!?