I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slättberg - the family / Sophia ft simon

Vår Hiphop - Lyricism

   

2010-01-26 11:53

Slättberg - the family / Sophia ft simon

SIMON;
Slättberg ni är en sån underbar familj, jag vill alltid bo här för jag känner mej så varm, ni är den familjen som har en bärande hand,
så glada hela tiden o de känns så bra.

nu har jag glömt allt gammalt ja varit med om, de känns så skönt att ha er här med mej, känner mej så fri för allt som har hänt.
Ni har fått mej till att må så himla bra, trode aldrig detta skulle hända för en da. Ni vet att jag alltid kommer att älska er.
ni har fått mej till att le mer och mer.
Nu har jag fått en familj som älskar mej, glömmer aldrig tiden jag haft med er, det är detta ljuste som jag ser att dela med er,

de är en såhär jag viljat ha enda sen jag va barn, en riktig familj som brydde sej, och som verkligen kunde ta hand om mej.

Ni är dom ända som jag vill ha, när man kommer hem efter jobbet varje dag, de känns så skönt o de är så bra, sen efter de tar man nya tag, kommer hem och är posetiv för en da, de är såhär som jag vill ha, familjen den är helt underbar.




SOPHIA:

Slättberg, ja det är vårat namn, här i familjen finns en bärande hand, Vi har ett riktigt starkt band, det slits aldrig ut, den dagen är isåfall när vårt liv tar slut
Alla är så glada och skrattar hela tiden Ja, vår familj de är friden
Och alla ser så ljust på framtiden
Jag älskar er alla, ni skulle ta emot om jag skulle falla
Vår famlij är bäst, och jag skulle stå upp i vått och torrt, för vi är ingen flopp här ligger vi på topp!
I familjen, där finns det gemenskap, så hör nu mitt herrskap, vi är bäst leder ingen protest
Vi älskar mest,
här finns ingen päst
När någon gör något dumt, så blir det ojoj men sen glömmer vi allt
+o det blir så himla skoj!
Den kärlek jag har för familjen den är störst, för händer något finns ni till tröst
Slättberg, ni betyder allt vi ska alltid älska tusenfallt
vi håller ihop tills vi ramlar i en grop
Behöver någon hjälp så hörs ett rop,
Vi är dom bästa, det tycker dom flesta


what are you gonna do when i run for you!?