I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ghostwriting - Engelska Texter

Vår Hiphop - Lyricism

2010-03-04 01:15

Ghostwriting - Engelska Texter

Skriver avancerade, engelska texter i utbyte mot betalning , meddela mig för smakprov. Redan skrivit ett par verser åt Pato Pooh, Swingfly och en massa andra mindre kända namn!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-04 01:31
Fett soft, jag skriver också lite, blivit någon vers åt Dr.Dre och ett par åt Eminem, men har börjat chilla ner nu så jag slipper arbetsskador (fett med skrivkramp när jag sitter för länge, minns när jag skrev texterna till The Marshall Mathers LP, gjorde det på en kvart, hade ont i händerna i minst två veckor).

Tycker vi borde skriva något tillsammans, har fått in några beställningar faktiskt. Britney Spears skulle tydligen göra en raplåt, och jag var inte sen att ställa upp, vill göra allt för att hennes hiphopdebut ska bli fet. Vill du vara med på den eller?

2010-03-04 11:36
Anenkefali är du ironiskt?

2010-03-04 11:56
Skriver avancerade, engelska texter i utbyte mot betalning

Langa upp ett exempel på en "avancerad engelsk text" du skrivit.

"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2010-03-04 17:48
Anenkefail! HAHAHAHHAHA så skön!!
U all will look up to me n' pray.
Cause' I gonna burn God's book.
N' reborn u all on ONE singel day!.

2010-03-04 19:57
Anenkefail hahahahhahhahhahahaha :D bästa...

tror inte de är så lätt att få pengar för engelska texter nu. min bror skrev engelska och svenska "avancerade" texter och gav bort. mer tror ja inte du får. om du inte är sveriges bästa skrivare....