Sellish - Ångestfyllda Tankebanor Lite flummig text nu när kvällen närmar sigJag är en sån person som uppskattar småsakerMen är ingen sån som gråter över nån tånagel'Familjetid' nåt jag verkligen vill haSå ja uppskattar de mer än nån annan daSkulle aldrig offra mitt liv för pengarMen skulle aldrig offra pengar för mitt livInuti mina tankar där skiten har fastnat där skiten ska stannaHoppas att den med tiden taggar - 'så ja kan chilla'Hela dagen lång med denna klagosångLängtar efter mat o sånt men tar de ändå softVill inte vara den som e den som klagarFör jag kommer ändå klara nästa dagFan det är sjukt att vara deprimeradHur ska ja leva, ja mår sämre medansJag måste springa runt o le hela tidenFan, ja undrar hur jag ska leva livetMina tankar ändras till ångestfyllda tankebanorO ja tänker på hur de skulle va med en annan barndomDär jag faktiskt vågar tro på sagorO lyckliga slut som inte e lyckliga nuJag vaknar upp - är tillbaka i livetDe tar en stund - o ja e tillbaka i skitenSlutat tro på tiden men mina sår ligger där o väntarPå att nåt ska hända men vem pallar kämpaDe e samma längtan tills allting ska vändaJag har väntat nu ett tag så en chansing får räckaJag springer ut - skiter i tiden nu - springer till milen e slutSpringer allt ja kan - (ut) ingen annanstans (nu)Älskar att va utomhus - känner mig inte instängdMen deprimerande tankar håller mig inneMen de känns som att min sorg e självförvålladJa fastnar i tankar - ja det händer oftaFår huvudvärk av alla snurrande tankarO mitt huvud bankar slutar med att ja ramlarSläcker lampan känner mig andasPallar inte så jag kurar skymning
Jag är en sån person som uppskattar småsakerMen är ingen sån som gråter över nån tånagel
O ja tänker på hur de skulle va med en annan barndom
Jag vaknar upp - är tillbaka i livet
Släcker lampan känner mig andas
Jag vaknar upp - är tillbaka i livetDe tar en stund - o ja e tillbaka i skiten