Fegon - Vad ska man göra av livet? Fan. Jag är pissless på trisstess. Alltid samma skit.Bläddra på tv, bläddra på nätet och sänka en flaska spritJag vill ha action. Jag vill ha fart. Jag vill ha det händelseriktSka bli en värsting till karl som käkar kätting och spik.Man skulle röva bort en flicka och knulla flickan i röventill fittan är död och ligger och blöder.Istället för att bara sitta på röven, och typ blänga på travetskulle man göra en utrotning så stor att Hitler vänder i graven.Nej, man skulle ta och bli en präst som är nöjd att va underbetaldför lönen för mödan är ändå rätten att få knulla med barnMan skulle bli pundare? sitta och puffa som ett avgasröreller köpa en "240" och rocka raggarsträng som en magdansörMan skulle köpa en trencoat, leta upp Jack the ripper och hakar påLåter han ta några liv, innan man hackar Jack i bitar och tar hans jobbMan skulle lätta på skärpet och vrida kepsen på sniskan,klämma en bräda mellan ryggen och väskan och fylla väskan med spliffarEller så skulle man stadga sig, köpa en ring och slå henne på käftenså hårt att hon känner det hela två månader efterMan skulle klippa sig, skaffa ett jobb och den vanliga dunderfarsansom kysser sin fru och låter barnen ta sina dagliga dumleglassar?
Nej, man skulle ta och bli en präst som är nöjd att va underbetaldför lönen för mödan är ändå rätten att få knulla med barn