I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När blir det fred

Vår Hiphop - Lyricism

   

2010-05-03 23:47

När blir det fred

ey jag kolla nyheterna och kollar vad som händer ser att det är krig i olika länder jag ser soldaterna står i långa led jag tänker för mig själv när fan ska det bli fred? bomberna faller och så mycket sabbas bomberna faller och så många drabbas. vissa barns föräldrar dör kan ni fatta hur det känns bara för vissa idioter inte kan komma överens. och jag står för vad jag tycker för det är så här jag känner kan inte alla göra fred och bara vara vänner. stridsvagnen rör sig framåt för att bomba dom svaga någon man dör och dom säger till frun att dom beklagar. men gör dom verkligen det bryr dig sig om livet men nära och kära kommer aldrig glömma vad som hände i kriget. och alla soldaterna som förlora det i strid och alla ni som dog vila i frid. och alla ni som bad till gud att ni skulle få leva jag svär att det var det landet som fick besegra. så nu har jag skrivit dom här rimmen och för killarna som dog ni har det säkert bra i himelen.