MjR - Lyckan vände för mig Vers1:Man måste söka efter svar och alltid hitta en väg utså inte allting brister för en och bara tar slutLeva livet efter livets regler och höja sina segelleva som en seger och inte kladda sig fast i degenLev livets hårda skola och sök efter svarfortsätt kämpa även om du inte har några krafter kvarsätt stopp för allt dåligt som sker i din verklighetAtt man har det svårt i livet är väl ingen hemlighettänk på hur många som har svårare än va du harsom lever livet med frågor som saknar sina svarÖppna ditt hjärta för den som vill lyssnaSök dina svar istället för att sitta hemma i tystnadFör ingen går vidare i livet utan att ta en titt på världenglöm allt annat som tär på själenman mår inte bra om man bara ger upp livetoch är det något som blockerar dig så ta den andra filenRefräng:Det här är jag i tredje personsom failade totalt men kör nu med glädjeropdet här är jag från en annan generationsom fuckat upp allt, men har nu fått insperationDet här är jag som tagit steget vidaresom nu fått livet till något mindre lidandenågot finare, i min kikare som får mig vidaregenom allt stridande, och allt vridandeVers2:Det finns dagar då man bara vill försvinnanär man sitter ensam och låter tårarna bara rinnalåta sorgen vinna med kampen över glädjenoch bara glida med ut från denna hårda världenmen det finns även dom som aldrig ger sigDom som kämpar för sitt liv för att allt ska bli okejäven fast Dom inte alltid orkar att vara kvarså vet dom att dom är värd varje andetag som dom tarmen va ska dom göra om dom inte vet vad som ska händaska dom då sluta ta steg för steg och sluta kämpa?Eller ska dom fortsätta kämpa för sitt livoch även fortsätta kämpa för en bättre framtidvinna varje strid mot problemen som växermitt råd till alla dom är att dom fortsättermed det dom vill göra, gå den väg ni vill gåmen känns det tungt så fortsätt kämpa på ändå----Ni vet vad ni ska göra, kommentera med en fet kritik :)