Solsken (Atmosphere - Sunshine) Finns inga ord som förklarar brahur plågsam min bakfylla var idagframför min toalett, med knäna på golvetkippar efter luft, håller på att kvävas av ångestAtt ens försöka äta känns jävligt avlägsetdet skulle nog bara åka raka spåret bakvägentar några alvedon, hoppas jag kanske mår..något bättre, men förhoppningarna är ganska små...tror jag behöver lite frisk luften ljummen vindpust, som bättrar på min livslustfåglar kvittrar och vädret verkar rånicesjukt att man har givit halva den här dagen åt i går nattsträcker händerna i skyn, upp emot det klarblåkisar som en tok för solen skiner rakt på...mmm, jag tar ett djupt andetagfyller lungorna med sötma o det syns på mina anletsdragvilken dag, jag tror att jag är kär igeno där är cykeln som jag tjyvade på vägen hem...motion har aldrig gett mig något lyckorusmen jag tror nog jag ska ta en liten cykelturbromsarna är trasiga, men det är lugnt va?kedjan sitter fast o inget av däcken har ju punkajag hoppade på, lät sommaren leda mig rättoch helt plötsligt kändes livet bara så lekande lätt (aha)Refräng:Solsken, solsken, jag känner det mot min hudoch hela kroppen den blir kokhetibland måste man få stänga av,inte ständigt hålla full koll på livets alla krokben