TT-tider har förändrats Jag minns… eller nej jag minns inte men jag vetAtt allting var bättre förr, för det man serNu för tiden, det skrämmer mig Förr såg jag lekplatser och sandlådor. O att det som hänt mig skulle hända migDet flög inte ens runt i mina tankebanor.Så mycket skitsnack och besvikelseSå mycket svek och lögner. Jag trivs inte!Jag vill bort ifrån allt, vill börja om på nyttIbland vill jag dö, o ni får sörja om ni villNi kommer säkert att sakna migMen jag kommer inte tillbakaFör denna dörren bakom migDen går inte till NarniaJag ger alltid folk en andra chansMen ni får aldrig slut på knivar.O jag lyckas aldrig få ett bra sammanhangMen jag kommer aldrig sluta skrivaJag har tröttnat på folk som vänder kappan efter vindenNi var annorlunda förr men kommer knappast att bli mindreJag ser på våran vänskap som ett avslutat kapitel Så jag ska glömma er för att njuta av livetJag har tröttnat på dom som inte bryr sigSå ni kan rida på era hästar tills ni flygerO när ni fattar hur mycket jag betyderFör er, så kommer JAG säga att jag inte bryr migNär sanningen slår er kommer ni, blunda för denOch när jag vrider om nyckel då är den dörren stängd!...
Jag ger alltid folk en andra chansMen ni får aldrig slut på knivar.
När sanningen slår er kommer ni, blunda för denOch när jag vrider om nyckel då är den dörren stängd!...