älskar dig lillasyster jag har alltid haft väldigt många frågor om livetom varför snälla personer har fått hjärtat upp rivetdet är när jag börjar tänka jag får allt skrivetså den här går ut till min lilla syster som är den starkaste jag vetsom överlevde svår cancer allt detjag är glad över att du finns bland oss idagatt du stod pall och inte gav upp eller var svagsaknade dig och mamma jävligt ofta när jag var litenmen nu är allting bra för jag tror vi har hittat den sista pusselbitenmormor berätta att jag sakna dig så mycket att vi körde 20mil till lasarettetoch jag har aldrig någonsin berrättat något på det här sättetallting hända när jag fyra år och du var tre årmen nu är jag sexton och du femton årjag tror det är sant när dom säger tiden läker alla sårmen nu är du inte sjukt längre, du är friskmen du ska alltid veta att jag står upp för digäven om jag inte alltid är särskilt snäll mot digdu betyder väldigt mycket för mig även om jag inte säger detmen jag tänker väldig mycket på allt som hänt i min tysthetjag tror allting som hänt har gjort mig till den jag är idagäven om både du, jag och mamma varit med om väldigt många bakslagmen jag ser inte det här som ett nederlagför du stöttar mig när jag är ledsennär jag inte klarat stresseni skolan och när jag inte klara pressenså allt jag vill säga att du betyder mycket för mig