Gangsters liv era jävla råtter,som trycker ner än mot marken o ni som tittar ner,för man trycker in knarketreinfeldt,din jävla hora skulle vilja trycka in ditt ansiktedu förstör för förortsbarn,sätter dig på mitt sikteså fucking hör nu,hör på en gangsters livtrött på skitungar som försöker leka g'zjag menar..kriminell tillome tryckt av en kulafuck reinfeldt,vill få tbx sulan!hela jävla orten,hela jävla göteborginga rasister får gå på våra torglevt under stress,bakom galler o murarsäger inte fuck aina,för dom gör sitt jobbmen dom tittar ner mot sånna som mej .. för vi inte är en snobbrasism finns i våra kretsar,tiden är hård för dom flestafixar inte kneg,så det får bli hash för att festalangar på natten,fixar lite degmen försvinner snabbt nog,o man känner sig stel.. så fuck the world!
asså min åsikt är att jag tycker att låtar om föroten skulle va något slags ghetto är bara sorligt och överdriver shieet jag bor själv i rinkeby men det är inget ghetto :Sshiet i sverige finns det gratis sjukvård gratis skola alla kan få mat på bordet. har lust att sätta ut dom som klagar i brasiliens / afrikas ghetton sen kommer dom se sveriges förorter som beverly hills