Pelor - Den Närmaste Tiden (värd o se) ni som har sett mina texter innan kommer de en ny nu efter 10 månader , har suttit inne i fängelset i ungefär 9 månader ! trodde musiken skulle bli en ny start men blev allifall en stor framgång =) men behövde bekna för att få pengar till mitt barn som är 3 år nu i februari .. så bara läs texten och ge kritik !--------------------------den närmaste tiden, har jag suttit inne i en cell hör på livet,om att va fucking kriminell o inte snällhar haft en 2 åring o föda,för mamman dog i cancermen gjorde ett snesteg,o hamna i cellen som en gangsterbecknade weed i stora mängder,för mat o pengardrömmen var att jag skulle fånga pengar när det regnarmin son togs iväg,o hamnade på socialen bland alla andra barnen,fick han behandlas av lagenoch när jag kom ut,för typ 4 vecker senfick jag inte träffa han,för dom trodde jag va riktigt kriminellså nu sitter jag här,o smider en plan är fucking less nu ,jag vill träffa mitt barnmycket skit nu , är snart påväg o greppa nålennatt som dag,tänker jag på bästa sonenfuck vill inte tillbaks,till det kriminella knarklivetmen igår satt jag o rulla en i parken, för givet !vill vara en bra far,men socialen tvekar så hör på denna låten,för ja hoppas ni fattar vad jag menar