Konstgjord - Militären (jag tänker på er) det här har förändrat mig helt, sitter med pennan och tänker på erjag är en krigare och jag krigar för mitt land, men jag krigar för flerjag är en patriot för dig och min flagga är ett foto på oss trejag borde gråta för jag saknar er, men jag bara lerjag dödade en man idag, jag bara sköt utan att tänkaimpulsskott i bröstet, han kom fram på en sekund sen bara däckavi gick längs vägen och tystnaden tog över heltandra soldater på helt andra baser förvånas att vi överlevtdet har tagit min sömn, har inte kunnat sova på flera nättervi är i krig och med allting som händer, hoppas jag på något bättrechansen är att jag aldrig kommer se er igenvåran nyfödda bäbis och enkla saker som när du sminkar dig i spegelnatt säga att jag inte hade något val är en usel ursäktjag valde det här och bara tanken av er är mitt ljus för ikvälljag kanske inte överlever imorgon, jag har oddsen emot migom jag faller väntar jag vid porten, tills dess har vår vackra dotter sin moder