Stukad - Måste komma bort härifrån Har vatt på många dårhus men blev ej troendetillbaka o.. letar boende hos mina medberoendeBesvikna föräldrar som vill att ens liv ska förändrasfast än dom vet att inte ett skit kommer händaDessa uppgivna änglar, jag tackar för ert stödJag kan garantera att utan er hade jag vatt dödSkuldkänslorna äter upp en så jag pular pillerOch röker så mycket tills jag får dom ur mitt minneSuget är så påtagligt och ångesten är ett faktumDom som tror det är en dans på rosor.. fuck dom Kämpar emot suget med varje kroppsdel jag ägerDet krävs en stark viljekraft för att stoppa begäretÅterfallet lurar bakom hörnet, jag frågar mig självhur länge jag ska vara fasthållen i djävulens greppska suget för alltid bestå i min existens..eller kan abstinensen upphöra och själen bli släppt?Det är ganska svårt att säga nä till droger, närFolk runt omkring en röker jonk framför näsan på enTvå polare placeras på samma ställe, vi vet vart det går.. den ena kommer följa ledarens spårBörja med att dom snackar intjack och gamla minnenSlutar med att dom blandar spliffen och haffar pixenJag omges av kåkfarare och narkomaner..Som utan någon tvekan måste fixa knark för dagenJag ska se varje morgonkvist med optimism..För så länge hoppet finns kan jag komma ditSolen skiner och här finns inget grått och tristFör en sekund kan jag glömma att jag mått så piss.. kan inte längre tänka "vad har jag gjort!?" utanantingen sjunka djupare i depressionen eller ta mig uppOch jag kan intala mig om att jag njuter varje kvällbara för att erkänna att jag ljuger för mig själv