SupremeV - Fucked up
Du har knullat med min hjärna, byggt ett jävla bo därinne kräver ingen hyra, med dig i tankarna svävar jag i himlen det är som om jag vore fucking hög och ruset aldrig tar slut jag vill släppa taget, komma ner och bara landa nu det är så galet sjukt, värre än mitt jävla blandmissbruk Jag bara väntar och väntar trots mitt dåliga tålamod och alla löften du gett mig har bara varit hårda ord Hur kan jag vara så besatt? Det är frågan jag ställer Jag har bett om hjälp, fått många råd från terapeuter men när ingenting hjälper är det klart att jag blir vilsen vill ta mig någonstans men är kvar på samma plats i labyrinten Det är så fucked up... jag är så fucked up! Hahah.. Miljoner frågor men vill fan inte veta svaren så jag håller dom för mig själv, gömda långt nere i magen jag ältar dom i huvudet och det gör mig helt galen Jag bara grubblar, vad fan kunde jag ha gjort annorluna? - Ingenting Mitt system la av ett tag men nu är det andra bullar Jag har skapat mycket trubbel och problem för dig Vill inte göra det värre nu när du inte ser mig ens Tänker fan inte låta några demoner jaga mig Så här och nu, lämnar jag mitt förflutna bakom mig och blickar framåt, jag har en jävla framtidsvision tänker inte bromsas upp av gammal skit och skrot Men.. jag hoppas ditt liv blir bra, uppe i Pitestad och jag hoppas att du blir lycklig.. precis som jag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|