Ihopsydd - Ihopsydd vers1.jag ramlade, gick sönder till tusen bitarsitter nu i ett hörn med mitt blod och ritaralltid varit han som stack ut var minutsinnesjuk? Nej jag vet bara hur man har kulmed elektroniska kirugknivar in genom din hudär inte så normal, kanske är jag gud?syddes ihop, för att sen slita bort trådenför jag behöver vara den isolerade dårenför endast när jag är han, har jag kontrollsmärta och tortyr, ja härligt med vålddrömmer om, att få smälla av som en bomblämna er i bitar, som en smälld ballonghalvdöda, halvakna, behöver läkarvårdmen enda läkarvård ni får, är av min såggillar att plocka isär, kroppsdelar och organni blir till pussel, som jag kan ge till mina barnrefr.2xihopsydd, nålen gled in, genom mitt skinblod rann ut, nu är jag han tillsluthan jag muterats fram till att bliIhopsydd, från ett trasigt livvers2.från ett trasigt liv, till ett liv med mest weedfår jag munchies, så äter jag ett liken kanibal, som varje dag, är jätte gladför det finns alltid mat, så länge folk gör barnvem är jag? något jag alltid frågat mig självspeciellt, när jag drömmer om att få brinna i eldför jag längtar efter att få begravashur mycket tråd ni än använder blir jag aldrig lagadjag förblir trasig, kanske en aning knasigtycker själv att jag är ganska så vanligför jag vet det jag säger är det ni tänkerni gillar också när blodet bara stänkerannars hade inte världen sett ut som den görallt jag hör, är ormar i kostym som sjunger i körså höj era glas, ikväll skålar vi med blodinnan kroppen får nog, och vi skiljs åt i jordrefr.2xihopsydd, nålen gled in, genom mitt skinblod rann ut, nu är jag han tillsluthan jag muterats fram till att bliIhopsydd, från ett trasigt liv