easymode & App - Söndag Natt det sägs att hoppet är det sista som lämnar kroppen -men har du någonsin varit med om hur känslan kommernär livslust och lycka förvrängs till ångestoch det hopp man haft helt sonika lämnar kroppen?Och det sägs att tiden läker alla sår;men för att inte förblöda medicinerar jag med alkoholför finns det ett sätt att dämpa min ängslan;fyll upp glaset så jag slipper känna mig ensamOch det sägs att natten är som mörkast innan solen går uppmen saknar man anledning till att lämna sängen ser man inte solen ett duggOch det känns som att livet nått sin ändhållplatsför bland hopplöshet, skuldkänslor och självmordstankarenergibrist, insomnia och apati -så är önskan om ett annat liv något som jag fastnat imen jag är tvungen att leva efter dessa många budord.... visst fan är depression en konstig sjukdom?Jag faller sönder i söndagsnatteninte trött än fastän det vore bättre att sovabland viskande röster och billiga löfteninne i töcknet efter en låda fem komma tvåankänner det låsa och sväljer nyckelnsällan min impulskontroll ger rum för någon vecka nykterjagar efter nycker, borde göra nånting mer av mitt livett i praktiken medelmåttigt teoretiskt genivi får se vad det blir, kanske för sent för att bli nånhur många år kan jag få tillbaks retroaktivt? nollsom att jag bryr mig, låt oss brinna nerjag eldar heroin på min silverskedinte bokstavligt talat men ni fattar poängenfast jag aldrig kan slänga bort nog för att va oanvändbarså vardagslivet har väl sina avigsidormen man hör tinnitusen först när man stängt av musikenså höj
jag eldar heroin på min silversked
som att jag bryr mig, låt oss brinna nerjag eldar heroin på min silverskedinte bokstavligt talat men ni fattar poängenfast jag aldrig kan slänga bort nog för att va oanvändbarså vardagslivet har väl sina avigsidormen man hör tinnitusen först när man stängt av musikenså höj
Och det sägs att tiden läker alla sår;men för att inte förblöda medicinerar jag med alkohol
så vardagslivet har väl sina avigsidormen man hör tinnitusen först när man stängt av musiken
men jag är tvungen att leva efter dessa många budord.... visst fan är depression en konstig sjukdom?
det sägs att hoppet är det sista som lämnar kroppen -men har du någonsin varit med om hur känslan kommernär livslust och lycka förvrängs till ångestoch det hopp man haft helt sonika lämnar kroppen?