App - Ska vi göra nåt dumt Vi sitter på efterfesten och jag vet att du har känt dig ledsenoch att du inte vill leva såhären del av den där skulden är minjag borde torka bort mitt leende närjag vet att det är det som uppmuntrar dittoch du borde hoppa ner från mitt knäför din pojkvän är i rummet intillom han skulle gå in och se oss såhärskulle jag få ducka en sving och ge mig ivägoch jag vill inte att ditt hjärta slår efter migför att ditt hjärta slår efter migså det är nog dags för ett moraliskt beslutväga risker mot vinsten, se vad vi får u-ett finger mot läppen som tystar migdu sa "Det är inte otrohet om Du kysser Mig"Så ska vi göra nåt dumt?Ska vi göra nåt dumt?Min moral är som skörast när jag är fullSå säg mig baby ska vi göra nåt dumt?Folk reser sig från stolar men jag sitter ner"Hallå! vi ska gå nu ska du inte med?"jag går om en stund för jag bor ju runt krökenoch ska bara dricka upp ölenvi vet att dom inte vill lämna ossdet är menande blickar och skämt och såntoch det finns alltid lite sanning i allting såntså man vet vad dom snackar om när dom vandrar bortskrattar lite åt hur dom håller påvi vet ju att vi inte är nånting på en sån nivåoch vadå kan inte kompisar sitta själva och hängautan att stoppas av titlar som pojke och flickapojkvän och singel, för att vi ibland står tätt och snackarså tror alla att det när som helst slår eld och flammorvi säger båda att det inte är santmen i våra blickars kontakt så finns det en chansAtt vi ska göra nåt dumtSka vi göra nåt dumt?Min moral är som skörast när jag är fullSå säg mig vännen ska vi göra nåt dumt?