kimmie - Inte igen tjenixen, aldrig lagt upp nåt innan, men kladdat ihop lite nu.låter det skit så skyller jag på att den inte är genomarbetad :P kommentera mycket och snällt Trodde aldrig det om dig, du som kallade mig ditt alltSa ”jag dör för dig” och jag var det bästa som fannsVi levde på en plats långt bortom denna världEn plats underbar vi skulle alltid leva därDu och jag, vi skulle alltid vara tillsammansMen så ändrades allt när du träffade de andraDu gick mig bakom ryggen flera gånger omMen det värsta var att jag förlät dig varje gångJag ville inte förlora dig, jag var blindFör jag stannade och gav dig alltid en chans tillJag trodde faktiskt att du var min andra delOch jag sa alltid till andra hur mycket jag älskade på digDu utnyttjade mig, du visste om att jag var svagOch allt jag gjorde var fel, hur mycket jag än gavSka aldrig låta mig bli kär igen, jag krossades hårtFör allt jag gjorde för dig, det var inte värt nåtMinns du alla dagar när vi låg ute på ängen?Alla dessa skratt, ser du också våra minnen?Vi kunde ligga i sägen och bara hålla om varandraTiden fanns inte, du sa du var min och ingen annansAtt du var så falsk det kunde jag inte troJag älskade dig mest, du var mitt kött, mitt blodDu vet vad jag sagt, det som jag alltid saMin högsta önskan att du skulle bli pappa mina barnKanske var det ändå bäst, bäst det som händeJag kände till slut, du älska mig inte längreDu berättade alltid hur mycket du avskydde våldMen märkena på min kropp, du var du som gjorde demTrodde det var jag, jag som förtjänade detMen nu har jag förstått att det var du som gjorde felDu är inte värd mig efter det du gjort, det som häntSå nu tillhör du kategorin som kallas mina ex(Inlägget ändrat av Chub 2012-03-26 22:37:18)