goin deeper det här är känslan av när allting ba snurrarnär knaset samlas i klunga och går till attack så du flummarstannar en stund andas tills lungan blir svart som en skuggabror... vill ba stoppa skallen som dunkarkolla på dig nu, du trillar längre nerdet är ingen hemlighet, men det känns som inga vänner sertill en början exalterad tills det börjar eskaleraoch man börjar mecka mera inhalera exhalerainget mera fett med stenad mestadels man vet inget annatförlorar vänner men du ser inga sambandmen skitsamma vill ej bli gammal låt dom bli argafinns värre grejer i världen än mitt liv fatta!den här är för dig som fallit genom botten och fortsätter fallatills du står där med foten i magmakänslan inga ord kan författatittar förtvivlat upp mot himlen vill inte tro på nåt annatfortsätt tro på himlen min vänäven om den faller ner på digmin vän...lev i nuet sluta jaga efter vindenfortsätt tro på himlen min vänäven om den faller ner på digmin vän...lev i nuet sluta jaga efter vindenför varje steg djupare vi går blir det mörkarekänn trycket öket öka, temperaturen kallnavi ska djupt bror, där livet börjadeom du nångång fallit genom botten känner du hur vi falleroch vi ska djupare ner, djupare intill den inre kärnan, vilket innebär attvärmen börja stiga, du där ute kom inbror.. och förbered dig på en sinnesfärdvi ska ta oss upp så högt att vi slår ut satellitfältenkorsar astroidbälten, fan kan det bli bättrevi ska ta oss upp så högt att vi slår ut satellitfältenkorsar astroidbälten, delar galaxer i hälftenför nu går skunket runt från mun till munmellan broder och syster som om det vore ett ryktenu går skunket runt från mun till munmellan broder och syster vi har jorden i ryggen ba flarade gravitationen i nyllet :)