Tårarna torkar En låt som jag själv har skrivit, dock är jag relativt ny till rap scenen med att skriva egna texter. Så ta det lugnt, pz'.Vers 1Alla andra lever som vanligt för att dom inte serdom lever sitt liv medans mitt egna faller nerAtt hitta min döda punkt är som att hitta en nål i en höstackbara att sätta eld på skiten så hittar ni problemet ganska snabbt, hajag finner ingen meningjag behöver lite medvind, för att orkamina fucking tårar dom vägrar o torkadom säger att det blir bättre med tidenmen jag är inte den personen som tar saker för givetJag skriver ner mina känslor o tankarpå dagarna och på tåget när jag plankarjag vill få ett slut på allt så jag kan ta det lugntsjälvmord kanske är den rätta vägen så jag äntligen kan sätta punktEfter regnet så kommer solsken, skitsnack!efter regnet så kommer mörket o det blir iskallttårarna rinner ner för min kindlåtarna dom kommer när det blåser motvindDet är så mörkt utan solskenjag är trasig som ett lutande bordsbenMen det är dags att byta ut den trasiga skruvenJag har meckat klart nu o stänger motorhuvenVers 2Jag måste försöka ta mig upp igenman måste leva upp till en, viss nivåjag kan inte leva som tidigare, sånu är det slut med såntInga negativa tankar i mitt huvudjag har iallafall några kompisar kvar o det är väl tur detjag har människor som stöttar mig i alla lägensom hjälpte mig upp ur skiten när jag var självmordsbenägenNu ska vinden vändas efter min kappajag tänker inte följa med strömmen ner för trappanJag ska äntligen ta mig uppsteg för steg tills jag mår bra, detta kanske låter dumtTorkar mina tårar, ställer mig upp och skrattarsolen skiner idag, jag vann över mörkrets kalla istapparInte fan kan det döda migjag kan se hur röda rosor reser sigSolen skiner som aldrig förrjag har lyckats ta mig ut rummet med texten "depression" på min dörrJag är äntligen glad jag ska börja omni som har har förlorat någon, ni måste sörja domsedan res er mot ljusare tiderFör ni kan inte leva för alltid med ett sår som svider