Kalan - tankar under natten F*n var det är dött på det här forumet! Kom igen nu killar..Ge lite konstruktiv kritik, grabbar och flickor!När jag föddes det var då mina päron skiljde sigdom hade redan 3 barn och dom hade inga planer på en till nejJag känner skuld för varenda liten sak jag görvarför födde dom mig, varför ska jag leva för?Så mycket som jag har mist sen 2008hängde med grabbarna för det va rå sjukt o softamen idag inte alls lika oftaVar tillsammans med världens underbaraste brudjag tänker fortfarande på henne under dagar o nätter som nuSaknar fan allt med tiden som varsomnar in gråtandes men vaknar gladJag gråter mig själv till sömnsmen jag vaknar med ett leende på mina läppar för du va i min drömdrömde om minnen som när jag kysste din handvi skrattade då, tiden står still, o jag blev ensam..Din personlighet, dina vackra ögon och underbara leende fick mig fängsladvåra planer på att skaffa barn tillsammans får mig o längtadu kommer för alltid att vara älskadDu har en plats i mitt hjärta, sötnostills den dagen det blir vi två igen så är jag en död rosJag nämner inga namn för du vet vem du ärom du vill beskåda ett brustet hjärta, se o lär..
När jag föddes det var då mina päron skiljde sigdom hade redan 3 barn och dom hade inga planer på en till nejJag känner skuld för varenda liten sak jag görvarför födde dom mig, varför ska jag leva för?