min dröm jag ser den psykiska ohälsan sprida sig neråtmamma hon gråter åt det liv som du ler åtdet självmedicineras till varje pris ja det e såoch kriminaliseras av polis när dom ser ossknappast balsam för själen, mer schampo för hjärnannär tankarna jävlas, det e allting som räknas för alla är värda att må branär man fallit på knä och är så svag..jag ligger ner och bara tänker en stundhur kan denna tomhet kännas så tungden borde inte väga nånting, jag borde fan sväva omkringmed väder och vind, visst är det konstigtjag önskar att det fanns en knapp för kärlekden skulle va rosa bror, du fattar lägetserotoninet är slut, jag känner knappt nån glädjedet är som om någonting haft ihjäl dethelt död inombords, jag får ju inget gjortjag känner ingen ro, så svårt att finna ordtill att beskriva denna känsla, när tiden aldrig väntarutan bara springer iväg, och så ba ligger man härigår var min dröm mitt alltidag är jag tömd på kraftoch jag bara önskar attjag kan få lite sömn inattigår var min dröm mitt alltidag är jag tömd på kraftoch jag bara önskar attjag kan få lite sömn inatt
..jag ligger ner och bara tänker en stundhur kan denna tomhet kännas så tungden borde inte väga nånting, jag borde fan sväva omkringmed väder och vind, visst är det konstigt
igår var min dröm mitt alltidag är jag tömd på kraftoch jag bara önskar attjag kan få lite sömn inatt
den borde inte väga nånting, jag borde fan sväva omkringmed väder och vind, visst är det konstigt